INFORMACJA

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie informuje o podjętych i wprowadzonych działaniach w związku z panującą sytuacją epidemiologiczną (COVID-19)

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej pracuje nieprzerwanie w okresie epidemii od poniedziałku do piątku w godzinach:

 

pn. - 7:30-16:30, wt-pt. - 7:30-15:30. Kontakt telefoniczny: 42 719 27 25, 42 719 27 09

sekretariat - wew. 121, kasa – wew. 128,

dział świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i świadczenia wychowawczego – wew. 127, 136 i 137

dział pracy socjalnej: Pani Monika Łuczak - wew. 129, Pani Katarzyna Waśkiewicz-Dudka–wew. 131, Pani Sylwia Cierbikowska – wew. 132, Pani Elżbieta Polit – wew. 123, Pani Ilona Kowalska–wew. 123 Pani Ewa Dudkiewicz – wew. 134, Pani Małgorzata Bryk – Kozłowska – wew. 130

Ze względu na bezpieczeństwo Państwa i pracowników Ośrodka, zostały wprowadzone do odwołania nowe zasady polegające na wykonywaniu zadań w sposób ograniczający tylko bezpośrednią obsługę klientów.

Wszelkie dokumenty i wnioski do MOPS w Głownie należy składać elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej i przez e-Puap. Dokumenty można również zostawiać w skrzynce znajdującej się przed budynkiem MOPS.

Adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres skrytki: ePUAP MOPS: /MOPS_Glowno/skrytka

Adres do korespondencji:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie 95-015 Głowno, ul. Ludwika Norblina 1

Dodatkowo informujemy, że wnioski na świadczenia rodzinne, świadczenia wychowawcze oraz fundusz alimentacyjny można składać za pomocą:

  • Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - PUE ZUS (https://www.zus.pl/pue);
  • Portalu informacyjno-usługowego Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej- Emp@tia (empatia.mrpips.gov.pl);
  • Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej –ePUAP (http://epuap.gov.pl/);
  • bankowość elektroniczna.

Podane powyżej numery telefonów i adresy mailowe służą zapewnieniu sprawnej i kompleksowej obsługi klientów MOPS. Dzięki temu mogą Państwo łatwo i sprawnie ustalić termin wizyty w Ośrodku (gdy jest ona niezbędna) oraz formułę przekazania czy odbioru dokumentów.

Za powyższe utrudnienia przepraszamy.

Zachęcamy do bieżącego śledzenia stron internetowych Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego, na których publikowane są aktualne komunikaty wraz z zaleceniami oraz stosowanie się do tych wytycznych.